nedelník #4

Vitajte u novej rubrike zo sveta tankov , každú nedeľu si môžte prečítať novinky ktoré sa udiali za posledný týždeň, do nich patria leaky z hry , návody, zaujímavé videá či informácie zo super testov a ďalšie témy. Väčšinu obsahu môžte vidieť aj na iných weboch, prečo to robím? nezdieľam všetko len to dôležité.

Do verzie 1.0 sa nedostanú mapy, ktoré wg neprerobilo do HD tu je info o nich:

  • Klondike – je vo vývoji pre HD.
  • Widepark – je vo vývoji pre for HD.
  • Kharkov – zatiaľ sa redizajnuje a majú prototyp.
  • Highway – je v plánoch do HD
  • Swamp – končí
  • Windstorm – končí
  • Mitengard – končí (malá mapa pre nízske tiery)
  • Stalingrad – končí
  • Sacred Valley – končí (veľa podnetov na redizajn)

Na test server sa dostala nová mapa z názvom ” Ledovec “. Príde s WoT 1.0…pre randomky 4-10 tier.

Fotky z ich parametrov:

TIER VIII

Initial statistics:
Tier: VIII, MT
Hit Points: 1.400
Engine power: 630 hp
Weight: 39.5 t
Power to weight ratio: 15.95
V-max: + 55 / -20 km / h
Hull traverse: 39.63 ° / s
Turret traverse: 31.29 ° / s

Hull armor: 70/35/25 mm
Turret armor: 80/45/40 mm
View range: 380 m
Radio range: 750 m
Number of crew: 4

Gun: 90 mm MT8 Prototype
Damage: 240/240/320
Penetration: 203/237/45 mm
DPM: ~ 1.502 *
RoF: 7.5
Reload time (magazine / Shell / number of Shells): 17.2 / 2.0 / 2
Full reload time: 8/10
Shells in the Drum: 2 items
Accuracy: 0.37
Aim time: 2.5 s
Gun Depression / Elevation: -10 / + 20 °

Cannon: 90 mm MT9 Prototype
Damage: 240/240/320
Penetration: 212/259/45 mm
RoF: 7.5
Full reload time: 8/10/12
Shell reload time: 2.5 s
Shells in the magazine: 3 items
Accuracy: 0.37
Aim time: 2.3 sec
Gun Depression / Elevation: -8 / + 20 °

TIER IX

Initial statistics:
Tier: IX, MT
Hit Points: 1,700
Engine power: 830 hp
Weight: 39.54 t
Power to weight ratio: 20.99
V-max: + 65 / -23 km / h
Hull traverse: 43.81 ° / s
Turret traverse: 31.29 ° / s
Hull armor: 70/35/25 mm
Turret armor: 100/50/45 mm
View range: 390 m
Radio range: 750 m
Number of crew: 4

Cannon: 90 mm MT9 Prototype
Damage: 240/240/320
Penetration: 212/259/45 mm
DPM: ~ 1.365 *
RoF: 7.5
Reload time (magazine / Shell / number of Shells): 26.85 / 2.0 / 3
Full reload time: 8/9/11
Shells in the magazine: 3 items
Accuracy: 0.35
Aim time: 2 sec
Gun Depression / Elevation: -8 / + 20 °

Cannon: 105 mm MT9 Prototype
Damage: 350/350/420
Penetration: 268/330/53 mm
RoF: 5.0
Full reload time: 12/14/16 s
Bullet reload time: 3.5s
Bullets in the magazine: 3 items
Accuracy: 0.38
Aiming time: 2.5 s
Gun Depression / Elevation: -8 / + 20 °

Tier X

RHy4Vuq79Mg

Initial statistics:
Tier: X, MT
Hit Points: 1,900
Engine power: 830 hp
Weight: 40 t
Power to weight ratio: 20.75
V-max: + 65 / -23 km / h
Hull traverse: 56.32 ° / s
Turret traverse: 34.42 ° / s
Hull armor: 70/35/25 mm
Turret armor: 120/80/80 mm
View range: 400 m
Radio range: 750 m
Number of crew: 4

Cannon: 105 mm MT10 Prototype
Damage: 350/350/420
Penetration: 268/330/53 mm
DPM: ~ 1.095 *
RoF: 5.45
Time of reloading (magazine / Shell / number of Shells): 60,4 / 3,0 / 4
Full reload time: 11/14/18/20 s
Shells in the magazine: 4 items
Ammo storage capacity: 60 rounds
Accuracy: 0.35
Aim time: 2.21 seconds
Gun Depression / Elevation: -9 / + 20 °

O mape minsk už vieme dlhšie zopár screenov približuje jej podobu, vo videu nižšie môžte vidieť jej ranný vývoj.

Ledovec

Púštna rieka

Opátstvo

Nebelburg

El Halluf

Live Oaks

Erlenberg

Prokhorovka

Karélia

Tundra

Himmelsdorf

Pohľad na vynovenú garáž:

Hodnotené bitvy začínajú zajtra 19.2.2019 !

Ukážky tu:





Nový článok o zdokonalení máp:

Jsme tu zpět s dalším pokrokem ve zdokonalení návrhu úrovní pro další balíček map přepracovaných do HD. Dnes si projdeme změny navržené k ukončení častých přehlídek „kempování“ na mapě Erlenberg, dáme oběma týmům stejnou šanci k získání kontroly nad mapou Step, a z Charkova uděláme mapu příznivější pro každou třídu vozidel.

Odkaz na portál >>

Zmeny na pozíciach:

V americkom obchode sa objavila nová podoba tanku WZ-111 , dočkáme sa ho aj u nás?

Nová verzia WoT , prináša úpravu zvuku, celý proces premeny WG popisuje vo svojom článku >>

Zopár ukážok som nahral , môžte si ich vypočuť , ostatné ukážky nájdte na portáli WoT >>

2. kolo testu začalo prikladám preklad zmien od Sstyx :

Do verejného testu sa môžte zapojiť tu >>

Nová garáž

  • Garáž vylepšená o nové grafické technologie společnosti Core.
  • Přidány animované postavy do garáže.
  • Nová kamera v garáži:
  1. Vzdálenost přiblížení a oddálení závisí na zvoleném vozidle.
  2. Změna vzdálenosti, kterou kamera prochází při přiblížení – oddálení (při rolování;).
  3. Přidán efekt paralaxy ( rozdíl úhlu který svírají dvě přímky ) na rotaci kamery. Efekt může být deaktivován v nastavení “Obecné nastavení hry”.
  • Pokud hráč v garáži nic nedělá, začne se kamera otáčet kolem vybraného vozidla. Možnost lze nakonfigurovat nebo deaktivovat v nastavení “Obecné natavení hry”.
  • Propagační vozidlo ( rozumějte např. tank týdne apod. dle mého )  je přidáno do garáže (zobrazuje se na pozadí za vybraným vozidlem). Hráči mohou pohybovat myší nad vozidlem a klepnutím na něj se může přesunout kamera do tohoto vozidla. Technická charakteristika vozidla a členové posádky jsou zobrazeny v okně náhledu vozidla. Kromě toho mohou hráči kliknout na tlačítko “Koupit” a přejdou na stránku nákupu vozidel v prémium obchodě

 

Hudba a zvuk

  • Každá mapa obdrží unikátní skladbu / skladby, které budou obsahovat následující:
  1. hlavní téma pro obrazovku načítání, která se hraje při načítání bitvy, a během odpočítávání
  2. 2 interaktivní skladby, které můžou hrát téměř nekonečně, aniž by se opakovaly
  3. Motiv pro výsledek bitvy v závislosti na konci: pro vítězství, remízu a porážku.
  • Sada zvukových stop jsou jedinečné pro každou mapu ve hře.
  • Byly přidány nová hudba pro čas v garáži včetně hudebního motivu přehrávaného na obrazovce fronty bitvy.
  • Hudba a videa přihlašovací obrazovky byly aktuazovány.

 

Mapy

  • Přidána nová zimní mapa “Ledovec” v HD kvalitě.

 

Změny grafiky a efektů

  • Nová vizualizace vody byla přidána do všech map; nyní se v rámci času její chování mění: klidná jezera, bouřlivé řeky, pohyb vody na pobřeží, atd.
  • Přidány nové efekty pro všechny mapy: požáry, vodopády, hořící tráva, písek foukaný větrem, dělostřelecká střelba, včely, motýli atd.
  • Přidán reálnější vizuální efekt pro vystřelený náboj.
  • Přepracování všech efektů vozidel: pohyb, výfukové plyny, požár vozidla, detonace skladu munice.
  • Úplně přepracovaný účinek náboje zasahujících do různých typů terénu: přidány vyšší detaily, efekt rozptýlení jiskření při zásahu a odraz střepin od povrchu.
  • Traťové efekty se staly realističtějšími; přidali realistické účinky klouzání tanku při pohybu.
  • Přepracované a přidané realistické obtisky po nárazu náboje. Místo dopadu náboje vypadá realističtěji s technologií fyzického stínování (PBS).
  • Povrch kovového materiálu a vzor vypadají blíže skutečnosti.
  • Přidán “účinek horkého vzduchu” na všechny výfukové plyny, výbuchy, výstřely a požáry. Efekt bude také zobrazen na horkých pouštních mapách podél horizontu – efekt “plavajícího” vzduchu.
  • Vozidla přirozeněji reagují při kontaktu s vodou: všechny vodní efekty (jízdy přes vodu, náraz do vody atd.) Mají nyní na vodní plochu – rozčeření vody a vodní kruhy jdou od tanku.
  • Deformace trávy a křoví: stopy vozidel ohýbají trávu a nárazová vlna výstřelů a výbuchů skutečně reaguje s trávou a keři.
  • Výfukové plyny a kouř vytvářejí stíny.
  • Přepracovali jsme efekty při zničení vozidla: vypadají reálněji a detailněji díky správnému osvětlení.

 

Další inovace

  • Vizualizace hranice (červené čáry) okraje mapy lze nyní upravit. To lze provést v okně Nastavení / Oznámení v bitvě / Mapa.

 

Výcvikový tábor

  • Tábor byl kompletně přepracován do formátu HD (včetně odpovídající garáže).
  • Načitací obrazovky do bitvy byly přepracovány.
  • Menší změny obtížnosti tábora.
  • Zlepšené chování vozidel se systémem AI.
  • Při střelbě na nepřátelské vozidlo byly přidány nové upozornění. Patří sem:
    • oznámení o způsobení škody na nepřátelském vozidle
    • oznámení když nepříteli udělíte dmg či ricochetech či bloklé dmg
    • oznámení kritických ranách ( critical hit )

Opravené problémy

  • Opraven problém “oblak kolem vozidla” u standardních grafických nastavení – prach kolem vozidla nezmizel po celou bitvu.
  • Opraven problém několika nezničitelných objektů na mapách.
  • Opraven problém – některé stromy měly chování keřů při interakci s vozidlem.
  • Opraven problém nemožnosti otevřít osobní složku člena posádky, pokud bylo vozidlo v bitvě.
  • Opravené textury na mapách Paříže a Ensk v minimální kvalitě terénu (předtím byla textury půdy černou nebo barevnou barvou, zatímco různé terénní textury byly pro hráče viditelné;).
  • Oprava levitujicího vozidla nad kráterem, nyní se chovají jak mají.
  • Opraven problém černých textur zobrazených na objektech umístěných daleko od hráče.
  • Oprava problému vozidla projíždějícího stromem – strom i nadále stojí a nespadne. Nyní mohou být všechny stromy shozeny.
  • Opraveno několik chyb týkajících se textur terénu.
  • Opraven problém nesprávného zobrazení (rozštěpení;) vozidel, pokud je vozidlo ve  sniperu modu.
  • Na začátku bitvy na mapách Doly a Vychřice už vozidlo už nestojí na boku.
  • Opraven problém zmrazení herního klienta při ukončení bitvy a přechodu do garáže.
  • Opravil se problém týkající se vozidel, která mají zásobníkový systém.
  • Opraveno zmrazení garáže po zakoupení Premium dnů.

Známé problémy

  • Nesprávné zobrazení velkých shozených stromů na mapě Live Oaks ( za boha si nemůžu vzpomenout česky ) .
  • Zastavení některých vozidel – nesprávně se zobrazuje při minimálních detailech v nastaveních SD klienta.
  • V případě přepnutí do režimu celé obrazovky, se při prvním přihlášení po automatickém rozpoznání nastavení grafiky hodí celá garáž do zelená. Chcete-li tento problém odstranit, restartujte klienta hry.
  • Pokud je vozidlo zničeno, tak občas hra zamrzne.
  • FPS klesne ve sniper modu při zaměřování přes poloprůhledné keře.
  • Doba načítání mapy může překročit očekávanou dobu nalogování se do bitvy.
  • Nízká výkonnost nastavení Ultra a to během prvních sekund po načtení mapy.
  • Občas výkon klesá při přepnutí na sniper modu.
  • Občas výkon klesne, když jsou objekty zničeny technologií HAVOK.
  • Nesprávné názvy nastavení v herním klientovi.
  • Při načítání se do bitvy trvá dlouho, než se načtou textury vozu.
  • Když je hra v režimu celé obrazovky, frekvence signálu (hry) neodpovídá obnovovací frekvenci obrazovky.
  • Problém týkající se siluety obrysu vozidla.
  • Někdy se nezobrazí na vozidlech zásah, nebo jsou zásahy na jiném místě. ( Taková ta díra po střele – průstřel pancířem )
  • Hráči se mohou dostat do míst, které nejsou určeny k hraní. Příklad: schránka na mapě Siegfried Line.
  • Zvuk se ztlumí v jednom z repráku / sluchátek (vlevo nebo vpravo).
  • Zvuky obdrženého poškození se nepřehrají.
  • Červený efekt, který se zobrazí, když granát / střela zasáhne vozidlo hráče, je až moc jasný a rušivý.
  • Obrysy vozidel se nezobrazují, pokud míříte přes ploty.
  • Tvar terénu v klientovi se liší od tvaru terénu na servru ( asi myšleno spíš mapy ) na mapě P aříže ve čtverci K 3-4.
  • Mapa Himmelsdorf – Hráči se mohou dostat do hradu.
  • Mapa Ruinberg – Grafické textury se projevují na obloze.
  • Mapa Redshire – Na rohu mapy ( B – 8 ) je zobrazena skála, která se vznáší ve vzduchu.
  • Mapa Himmelsdorf – Textury se ukazují jako mozaikový efekt.
  • Občas skutečná hranice okraje mapy, neodpovídá výchozímu nastavení hranice mapy.
  • Mapa Cliff – mokré vozy “blikají” v určitých úhlech kamery.
  • Stíny blikají na vozidle v garáži.
  • Nastavení gama může fungovat nesprávně.

EN článok na portáli tu >> na konci stránky list zmien.

Zdroje: 

#wot fórum cz    #ritastatusreport.live    #worldoftanks.eu    #thearmoredpatrol.com

Dúfam že sa vám toto vydanie páčilo. 

Zanechať odpoveď