Odpovede vývojárov 05.06.2016

Novinky z vývoja.

qa2

3. 6. 2016

– hráči navrhovali, aby se problém s možností jet skoro po boku tanku, vyřešil zrušením možnosti přejíždět pasivní objekty, podle vývojářů by pak nebylo možné přejíždět například spadlé stromy, apod.
– dají se očekávat další hotfixové mikroaktualizace
– problémy se zasekáváním v garáži způsobují nadále zejména modifikace
– část hráčů si stěžuje, že se jim pomalu nahrávají modely tanků, podle vývojářů toto bylo testováno, ale nepotvrdilo se
– hráči se ptali na 122mm kanóny na sovětských středních tancích a jejich kopiích, podle vývoje se s nimi nic dělat nebude až do globálního rebalancu
– mód Konfrontace se možná vrátí, ale potřebuje větší přepracování (šlo o mód, kterým Wargaming chtěl uklidnit hráče, kteří netrpělivě čekali na historické bitvy, bojovalo se v něm národ proti národu; přišel v 9.0, ale brzy byl zrušen, protože nebylo možné jej vybalancovat, například francouzské zásobníky většinou hned na začátku najely na nepřítele a po chvíli bylo po bitvě – pozn. carramba66)

2. 6. 2016

– AC4 Experimental se začne prodávat v nejbližších dnech, vývoj doufá, že bude lepší, než AC1; je možné, že se do prodeje dostane v extrémně výhodném balíčku
– na asijském serveru vydali VK4503 dříve, než měli, vedení na Kypru to zarazilo, VK se bude prodávat až od dříve oznámeného 3. června
– v 9.15 byl zjištěn další bug, kdy ve snniper módu se zobrazují speciální efekty, i když jsou vypnuté, vývoj to prověřuje
– před několika dny youtube proletělo video, ve kterém tank jede takříkajíc bokem po zdi domu, když je zaklíněn mezi ním a vlakovou soupravou; hráči v Rusku se na to ptali Storma a ten jim vysvětlil, že je to vedlejší efekt úprav fyziky, která měla za cíl minimalizovat problémy se zasekáváním tanků o malé překážky
– ohledně 9.15 možná vyjde mikroaktualizace, která vyřeší bugy, které se po vydání nashromáždily

1. 6. 2016

– odstranění prémiové munice není v plánu, ale ke změně vlastnosti některé munice možná dojde
– 25% RNG se nezmění
– práce na nových zvucích pořád pokračuje a nejsou žádné plány pro vrácení starých
– vývoj se rozhoduje, jestli dát hráčům více možností jak si upravit tank, jako camo, obrázky, nápisy (umístění, barvy, fonty)
– zatím není rozhodnuto, jak přesně se bude měnit systém skillů na posádkách
– že budou osobní mise každého půl roku je fáma
– vývoj bude v budoucnu uvažovat o možnosti dělat větší mapy
– T-22sr je sledována, pokud jí výrazněji spadnou statistiky, bude dále upravena
– před časem byla zveřejněna informace o podvozku M47 Patton, jako alternativnímu podvozku M46 Patton, zatím však není nic nového
– matchmaking se zatím měnit nebude
– bitvy 50×50 byly testovány a výsledky testů byly pozitivní
– vývoj řeší, co s četami, kde se vyskytují scouti vysokých úrovní, jde svým způsobem o obcházení systému MM
– vývoj se nezmiňuje o scoutech 10. tieru, jediný, kdo je zatím řešil, byl Jurij Pašolok
– mapy budou s velkým rebalancem upravovány také
– československé tanky si vedou dobře, ale jsou statisticky v limitu
– vývoj zvažoval možnost zakázat artynám vstupování do čet, ale zavrhl to, protože problém s arty by to nevyřešilo; ta myšlenka je však stále živá
– osobní mise, které se týkají artyn a lehkých tanků, budou po globálním rebalancu přepracovány také
– vývoj WoT vedli v posledních dvou letech lidé, kteří z Wargamingu už odešli
– T-64 do World of Tanks nepřijde
– použitelnost dělostřelectva se zvýší díky jeho novým schopnostem

30. 5. 2016

– uzdravovací střely nebudou
– všechny změny v rámci rebalancu se budou dělat nejdříve na otevřeném testovacím serveru, vývoj nechce hráče překvapovat; mají také plán B, v případě, že něco nebude fungovat nebo na to budou velmi negativní reakce, budou připraveni rychle věci vrátit do původního stavu
– nebudou premiové artilerie 6. – 8. tieru
– po rebalancu artilerií již nebude možné získat některé medaile
– +/-1 sice není v plánu, ale plánuje se něco jiného, tzv. 3-5-7 systém, ve kterém v bitvách budou zpravidla tři tanky nejvyššího tieru, pět tanků středního a sedm tanků nejnižšího
– tanky budou zřejmě rozděleny podle jednotlivých rolí – skauti, průlomové tanky, tanky 2. linie, podpůrné stroje, přičemž rebalanc se zaměří na maximální symetrii obou typů v obou týmech
– práce na mapách pokračují, ale prioritou jsou nyní jiné věci; do WoT se vrátil člověk, který navrhoval nejstarší mapy, Ensk, Doly, a nyní pracuje na úpravě map, které už ve hře jsou
– pokud se vrátí historické bitvy, bude to hra proti botům
– tutoriál pro nováčky bude vylepšen
– Spolupráce Murazora a Storma běží dobře, lidi kolem Storma se báli, že s ním bude těžká práce, ale ukázalo se, že to není pravda (ve skutečnosti se prý ti dva nesnášejí, podle zdrojů přímo z Minsku – pozn. carramba66)
– nová herní hudba bude až za nějakou dobu, spíše později
– až bude spuštěn testovací server rebalancu, bude vytvořeno speciální oddělení, které bude sledovat reakce hráčů, na serveru zároveň bude povinně hrát celé oddělení balancu vozidel
– FV215b nakonec zřejmě nebude nahrazeno Chieftainem, ale něčím podobným, jako je 215b, pouze s věží vpředu (žeby se vrátil Super Conqueror, jak se o tom spekulovalo cca před rokem? – pozn. carramba66)
– pokud se Chieftain do hry dostane, pak pouze jako dalši větev linie těžkých britských tanků, každopádně se na něm ještě musí pracovat
– další kampaň klanových válek přijde v srpnu
– byl zjištěn bug, při které statistiky z nováčkovského módu jsou připočítány do celkových statistik, toto bude opraveno

Zdroj: ritastatusreport.live + wot.cz

Súvisiace príspevky
Zanechať odpoveď